Gå til innhold

sleipe sleipe katt!

:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun blir like fornermet vær gang jeg rydder opp alle lekene til småen, men nå har hun funnet løsningen, hun hopper opp på lekekjøkkenet hans og dytter ned alt som er der (og det er en god del)

småen sier "katten roter fælt mamma, katten må rydde opp"

jeg kan jo forstår at han føler det urettferdig at han må rydde men ikke katten.

men katten er i hvertfall dødsfornøyd og jobber hardt for å gjemme alle lekene unner soffaen.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg syns jeg ser fliret på katta :oDDD

Men - det er nesten mindre avslappende å oppdra en katt enn en unge syns jeg, så du får bare ta på deg strenge-tonen ;o)

Skrevet

ja katten er mye mer sær og vrang en småen. hun har en eller rannen ilusjon om at hun er et eget individ som kan bestemme selv. småen er mye mer hyggelig sånn "mamma har altid rett" hehe

Skrevet

Hehe, jeg er glad jeg har verdens mest bedagelige og tålmodige pus; hun ser nesten ut som at hun velger å gjøre hva jeg sier for da blir det mye koseligere, hehe. Sånn som jeg skulle ønske 3-åringen var litt mer for tida *sukk*

Skrevet

hehe... så vi har fått vær vår kranglebøtte.. hehe

men en ting skal hun ha, uansett hva småen finner på så gjør hun ikke noe tilbake, og innimellom hadde han fortjent seg en på trynet. det tar jo ofte et par sekunder før jeg får fjærnet hånden rundt halen hennes osv, men jeg tror hun gosser seg over at han må ¨på rommet.. hehe.. de er så smarte.

Skrevet

Haha, du skal se hun snart gjør sånn som katten i Askepott; legger seg til så det ser ut som at småen plager henne, bare for å få gutten sendt på rommet *ler*

Skrevet

ja hun driver og setter seg på stolen hans med en gang han kommer inn i rommet, til tross for at hun har sin egen som hun egentlig liker bedre.... hehe en liten mobber...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...