♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Mamma til nr 2 i mai-09 : 17 mai.... AHUS
Happychappy Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 17.mai på meg også! Har ingen fra før.
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 17. mai på meg også) Ahus. Har en datter fra før, født 31. mai. hehe:o)
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Siden vi er like langt.. Hva slags symptomer har dere om dagen? Hvordan er formen?
Mamma til Mia og Milly Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Termin 10. mai. har jente på 1,5 år fra før:)
melkekua™ Skrevet 7. september 2008 #7 Skrevet 7. september 2008 20.mai og Fredrikstad blir det her for tredje gang (så sant alt går bra).
Nysgjerrige Nils Skrevet 7. september 2008 #8 Skrevet 7. september 2008 13. mai. Har ei jente fra før.
*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 17. mai på meg også ) Har en gutt på 2 år og 4 mnd som er født på Riksen. Skal søke der igjen, men hvis jeg ikke får plass der blir det på Ahus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå