Gå til innhold

valentines day

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en diskusjon med samboer naa! kan man si happy valentines day til venner ogsaa? eller skal man bare si det til kjaeresten sin? hvis det er noen som bor i usa eller uk haaper jeg dere gidder aa svare ettersom det er en stoerre tradisjon der enn hjemme i norge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt for naa har jeg blitt beskyldt for aa vaere utro fordi jeg skrev happy valentines day til en kompis....

Skrevet

dytter igjen, vet d er kjipt, men saa uendelig viktig akkurat naa...

Skrevet

Man får jo kjøpt valentines-kort og smågaver som er spesielt til venner, da må det da være greit å si det til dem også..?

Skrevet

Jada det er greit... mine venner i usa sier det til meg!! både gutter og jenter.... noe annet er om du spør: would u be my valentine....

Skrevet

Ole Brumm og vennene hans skrev valentineskort til hverandre (så jeg her en dag på playhouse disney), så da bør vel ikke det være noe problem, nei...;-).

Skrevet

takk takk:) begynte aa lure paa om det var meg det hadde klikka helt for ettersom han reagerte saa sterkt paa det, og det ikke engang hadde falt meg inn at det skulle vaere galt aa oenske happy valentines! takk og takk igjen for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...