Nerak 2x pp Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Lurer litt på om noen har vært borti noe av det samme. Fikk TR 5 dager over tiden, men da hadde jeg ikke de "vante" sympt, med knall vondt i puppene. (lør 23.aug) TR kom, og gjorde ganske så vondt den første dagen, men blødningen var ikke like sterk som vanlig, blei fort bare "truseinnlegg-mengde". Så, forrige helg blei jeg utrolig fort uvell når jeg tok noen øl, osov 11 timer om nettene. På mandag var jeg slapp og sliten, og en god del kvalm, og holdt på å spy når jeg stekte kjøttdeig, og orket ikke ligge inntil min kommende mann når vi la oss, for han hadde deo på. På tirstok jeg QR-test, neg. men var fortsatt kjempekvalm og slapp. Hadde utslag på eggløsningstest i går, men kroppen lystrer ikke helt sånn som den pleier i den tiden. Pleier å være over middels kåt i den perioden, men nå er det ganske labert. Hva er sjansen for å være gravid, for sympt i heg, man og tirs var veldig.?? Blir helt fjern jeg.......
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Vanskelig det der.....men har du noe vondt i magen da?
Nerak 2x pp Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2008 Ikke så mye vondt i magen, men har begynt å hikke en del, (noe jeg ikke kan huske sist jeg gjorde), hatt en del mensmurring i ryggen, ufattelig hard i magen, og litt hissigere enn vanlig, sperielt når bikkja vår er inne på kvelden (tror noen forer henne med speed i bikkjegården om dagen når vi er borte)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå