Gå til innhold

stoler dere på ul,i forhold til kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun som tok ul til oss var ikke tvil om kjønn,så det selv også.har t.o.m bilde av snoppen.men enn hvis det skulle bli jente..da blir det mye blått.kjenner jeg tror 100%at det er gutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror på det når de sier det er gutt, for det er liksom noe som går an å se, hadde de sakt jente, hadde jeg vært litt mer usikker :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det stolte jeg på.

Med eldste så de ingenting siden hun lå i seteleie hele sv.skapet, men det var jo greit.

Med minsten sa de gutt 5 ganger, så da fikk jeg stole på det :) magefølelsen sa også gutt...

Skrevet

Fått vite jente på 2 ultralyder.. så.. jeg har kjøpt rosa;)

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke. Legen som tok ul på meg var helt sikker på at jeg hadde en gutt i magen (med første). Men ut kom ei jente til vår store overraskelse! Skulle tro de kunne kjønnet i uke 23, men nei.. Men det var en gledelig overraskelse da! Men ble ei jente med mye blått tøy. :D

Skrevet

Jeg stolte 100% på gyn da han sa det ble jente forrige gang. Det legen forklarte at var tegn på jentekjønnsorganer var veldig godt synlig (et lite erlik-tegn mellom bena) + at det jo stemte veldig med min lite uttalte magefølelse. Og jente ble det :o)

Han gyn jeg var på tidlig ul til hadde jeg derimot ikke stolt på da jeg har hørt et rykte om at han ofte tar feil, hehe... Var kjapp med å si at jeg ikke ville til ham da legen spurte hvor jeg ville bli henvist, hehe.

Skrevet

Jeg var 4 ganger på ultralyd med siste her, ene gangen var 3d, så ja, alle sa det var jente, garantert:) Og det ble det!

Skrevet

Jeg har et helt annet svangerskap enn sist og er overbevist om at det er en gutt. Det synes jo godt i skuffene hans allerede, men dersom det kommer ut en jente har vi heldigvis klær fra storesøster;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...