skorpionfruen Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Ringte til legen og sa at jeg ble så trøtt av cetrizin, og ville prøve en annen som ikke var så søvnfremkallende Så da fikk jeg resept på denne. Hun på apoteket lurte på om jeg hadde prøvd denne før. Det hadde jeg jo ikke. Så sa hun at det er rød trekant på den, så mange blir fryktelig trøtt av den... Noen som har prøvd? Trenger jo ikke gå fra en onde til en verre liksom.
Zitro Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Jeg gikk nesten rett i bakken av den jeg... snakk om sove pille delux... Men det kan jo hende den virker annerledes på deg da.. :-)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Jeg har brukt begge to, og kan ikke si at jeg ble trøtt av polaramin akkurat. Eneste som var at jeg ikke burde kjøre bil. Men vi er jo forskjellige,så det kan jo hende du blir trøtt. Men det vet man jo ikke før man har prøvd.
skorpionfruen Skrevet 5. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2008 Huff da venter jeg til over helga. Skal opp klokken 5 og kjøre en time for å jobbe både lørdag og søndag. Spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå