minnie77 Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Hei hei! Jeg har termin om 4 uker,men har en liten gutt her hjemme som blir 4 år helgen før..Så, er det noen her som kan hjelpe meg med hvordan jeg kan lage barnebursdag i en slik tilstand? Tenkte bare invitere 4-5 av vennene denne gang. Så spørsmålet er til andre som nettopp har eller snart skal feire 4-års dag; Hva serverer dere og hvordan legger dere opp dagen? Sjørøvertema? Spiderman? Blir takknemlig for svar da jeg tenker en del på dette..
♥♥♥ Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Vi har en gutt som ble 4 år i april. Hadde en "gammeldags" barnebursdag med pølser og kaker. Ba barn og foreldre, men det har med at vi har venner som bor 1 time unna. De kunne ikke godt slippe av barna og kjøre hjem i mellomtiden. Var aldri snakk om temabursdag her, men han var storfornøyd med Spidermantallerkner og glass... Og godteposer til alle barna i Spidermanposer... Tror barna er mer enn fornøyd med pølser og kaker, og muligheten til å leke sammen. Neste år har han bestilt skatt- kake... Jeg har termin 8 dager før bursdagen hans da, så usikker på hvordan vi skal gjøre det da, slik som du er nå...
berta Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Vi hadde selskap for 4 åringen for en mnd siden. Vi hadde heller ikke noe tema, men vi hadde "Biler" fat, glass og servietter. Serverte pølser med brød, gele, sjokoladekake, muffins og brownies kjeks. Så en skål med gotteri og potetskruer på slutten av selskapet.. Han va fornøyd med dette, selv om det ikke var noe tema. Neste år tror jeg vi skal prøve skattejakt osv, i år følte ikke jeg at det var noe behov for dette... Så lagde jeg pastasalat med kylling, pavlova og ostekake til de voksne... Var jo 9 mammaer her også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå