Gå til innhold

Lite spørsmål ang barnehageplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søkte i sommer om plass i februar. Har selfølgelig ikke fått noen plass, som forventet... Men står på venteliste da...

Men skal jeg da søke igjen før 1. mars liksom? For da er det jo ny søknadsfrist... eller holder da den gamle søknaden fra året før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke, men når jeg ikke fikk barnehageplass så skrev jeg et stort klagebrev der det sto hvor viktig det var at småen kom seg i barnehage osv, og da gikk det 2 dager før jeg hadde plass. om du leter så har du kanskje noe som tilsier at barnet burde i barnehage?

Skrevet

Jeg ville søkt på nytt, men du kan jo høre med barnehagen eller kommunen.

Skrevet

Tja, oddsen for at jeg kanskje får problemer med jobber er STOR!!! Dem forventer, nesten krever at jeg er tilbake i februar pga dem er så dønn avhenig av min kompetanse...

Skrevet

Så lenge du ikke har fått plass mener jeg at du må søke igjen innen 1.mars. slik er det iallefall her hvor jeg bor. Men dersom du har fått barnet inn er det automatisk inne til det begynner på skolen. :)

Skrevet

Vi fikk et skriv om vi fortsatt ønsket å stå på venteliste etter neste hovedopptak da vi gjorde det samme med snuppa, men det tryggeste er nok åhøre med kommunen.

Skrevet

Her slipper vi å søke på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...