Gå til innhold

dere som har dagmamma..hvor mye betaler dere i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

? hva er vanlig å ta for en mnd...ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt mellom 4000-6000,- i måneden er vanlig her. Kommer ann på om dagmammaen er svart eller hvit.

Skrevet

det blir svart...

Skrevet

Da kommer det jo også litt ann på hvor du bor. Er dyrer i Oslo enn på en bygd oppi fjellet liksom.. :-)

Og om mat er inkludert, om bleier er inkudert...

Venninna mi jobba som det og tok 4000,- i mnd. Vi bor i en liten by...

Skrevet

jeg bor også i en liten by utenfor...men saken er at jeg bare skal ha dagmamma i en og en halv mnd...å da er det ei veninne av meg som skal passe...så bare vet ikke hvor mye jeg skal betale henne..har ikke snakket med henne om noe pris enda...

Skrevet

Vår dagmamma tok kontantstøtten, altså 3300,- Jeg sa til henne at hun måtte øke den, men det hadde hun ikke samvittighet til. Da tok vi med bleier og våtservietter selv. All mat inkludert.

Skrevet

ahh oki..må nok bare snakke med veninnen min...:) så får hun se hva hun vil ha ;) må dele opp igjen denne summen på en dag sats antageligvis for jobbingen min er litt til og fra så vet ikke riktig hvor mange dager hun skal være der... men kontantstøtta var jo veldig grei å ta da...

Skrevet

Spør henne om 6000,- er greit da vel? Du holder bleier, og hun kan holde mat. Begrensa hvor mye en liten spiser uansett liksom så det blir jo ikke store kostnaden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...