Gå til innhold

Hvor mange cm rundt magen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 105 cm rundt magen og har gått 37+4 uker.. Gleder meg til å bli ferdig nå snart, men nyten den siste tiden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 99 cm rundt magen, under en uke til termin.

Skrevet

Jeg er i uke 36 og hele 104 cm rundt magen! Føles som ganske mye. Men, er 177 høy, så det går greit å bære magen for så vidt. Babyen er estimert til å bli mellom 3500 og 4000 g.

Skrevet

ca 90 cm midt på dagen, uke 29+0 idag.

Skrevet

104,5 cm rundt magen, like under navlen, 104 cm akkurat ved navlen. 35+0 i dag. Blir vel et par cm til før jeg er helt ferdig.

Skrevet

jeg er 103 cm og er kommet til 35+4 idag. Jeg er fortsatt 3,5 cm mindre nå som høygravid enn når jeg gikk overstimulert med væske i buken......hurra.

Skrevet

Jeg er 112 cm ! og 33+1 på vei. ... hm. ganske diger må jeg si. Det skal bli festlig fremover.

Skrevet

107 cm . 37+1 . Vagger avgårde hehe

Skrevet

Jeg er 36+4 og målet er 111cm akkurat på navlen. Synes ikke jeg er "stor" i det hele tatt.

Men frøkna i magen har lagt seg langt nede i bekkenet, det kan vel ha noe å si!?

Skrevet

37+2 og 95cm på det tjukkaste, like over navlen. Har heile tida fått høyra at eg har så himla liten mage, men ser jo på måla over at eg er omtrent like stor som "alle andre". Er kanskje bare at eg er høg (177) som gjer at magen ser mindre ut på meg enn om eg var lågare...?

Skrevet

Shit, så små dere er alle sammen!

Jeg er 117 på det største, rundt ved navlen. Er 35+5 idag...

Syns ikke magen er så himla stor, heller...

Skrevet

Jeg er 118cm rundt magen og ikke så stor egentlig. Men i samenligning med de fleste her så må jeg vel være en koloss......

Skrevet

jeg er 108cm rundt magen og 1,72 høy. har 28 dager igjen..... uke 37.

Skrevet

Har ik målt rundt mage tiliar, men blei nysgjerrig på d her, å måtte finne ut, da æ e nu e 1 dag over termin... å sia æ nu sitt her våken me strikketøye i fanget, så målte æ... resultat : 128cm akkurat over naveln.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...