snuppene 09 og 11 Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 ikm i går, så tok en test nå til morgenen, og den var Positiv:-) tok ett minnutt eller to før det kom en strek, så tenkte at da var jeg ikke gravid, men så ble den positiv. Ikke hatt noe spesielt med symptomer annet enn mensmurringer, og disse kom så sent som kvelden før ikm. så regnet med det var TR. ellers var jeg litt kvalm i perioder i går, og litt svimmel når jeg reiste meg fra å ha sittet lenge på huk. Ingen å fortelle det til enda, da mannen er på jobb. så følte behov for å skrive litt her. Skal møte ei veldig god venninne i dag, som har barn, og så kan jeg ikke si noe. Ho spør alltid om ikke jeg skal ha barn snart. blir vanskelig å svare på det. ***************Sender masse babystøv til dere ******************* ***********************************************************************
Mikkemafian Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Gratulerer. Dere har mye å glede dere til:)
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Grattis.. det e en helt fanatstisk känsla att få det där plusset som man väntt på!!! Lycka till vidare
snuppene 09 og 11 Skrevet 5. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2008 takk:-) føler det er veldig uvirkelig da, og litt skummelt. men selvfølgelig veldig deilig:-) Hadde tenkt legge meg å sove litt, siden jeg har fri fra jobb i dag, men vanskelig å få sove nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå