Gå til innhold

UL IDAG:) spent*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er det endelig min tur:) Sitter her og er utrolig spent:) Flere som skal idag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende, lykke til:)

Skal ikke før 1.okt jeg, men har alt fått smugtittet på spiren et par ganger alt.

Skrevet

LYKKE TIL i dag! Du kan glede deg, er en stor opplevelse :) Og hvis du vil at han/hun skal bevege seg når du er inne kan du drikke litt kald drikke, gjerne sukkerholdig så skal du se en aktiv liten krabat.

Skrevet

Heisann:)

Jeg skal også på den ordinære ultralyden idag. Er utrolig spent:) Gleder meg samtidig som jeg er litt nervøs.

Lykke til:)

Klem

Skrevet

OPPDATERING;)

Ul i dag var helt utrolig.:D Fikk se nurket, og alt såg veldig bra ut:D:D:D er så letta.

Og det er ei lita JENTE mente jordmor:D

Skrevet

Gratulerer med jenta!

Jeg var også på ul i dag. Vi gledet oss på forhånd, og det var en fantastisk opplevelse:-) Og ikke minst veldig rørende. Tårene triller fremdeles.. Selv om jeg nå er tilbake på jobb:-) Alt var i orden - begynte å gråte når jordmora sa det ble en gutt - da var det umulig å holde tilbake lenger.. Siden har jeg grått for hver telefon som har blitt tatt til slekta.. og her renner det enda.. Jeg og mannen min er rett og slett overlykkelige over at vi kan være så heldige. Det er seks år siden vi begynte å prøve å bli gravide, og nå blir vi foreldre til en gutt i 2.februar:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...