Gå til innhold

ja da var d snart min tur da,til ildprøven;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her å spiser litt mat nå,skal snart gå å dusje ..å gjøre oss klar til å kjøre til føden for å bli satt i gang,.jeg så hadde håpt at ting skulle skje i løpet av natten..men ikke et tegn..men kanskje d var like greit,siden jeg var så trøtt..tror jeg trengte den søvnen her i natt..gikk på do å da kom d masse blodslim (sorry nok en gang detaljert)slimproppen gikk jo på mandag?! kan d være rester kanskje,etter legen strippet meg i går..hmm..

hva tenker jeg..?mangen tanker i hodet mitt..er ikke gråte- ferdig-redd..men er engstlig ja,for d som skal skje..ingenting har liksom gått etter planen..først trodde jeg at jeg skulle få bestemme min egen fødsel,å få endelig ligge ibadekar,å få akupunktur å klare meg fint med d..å evt føde i vann ,som jeg har hatt så lyst til egentlig med mine andre 2 og..men så har d gått for fort..

så denne gang kom alt på en gang,setefødsel,i gangsetting,epidural..ja u name it..ALT som jeg absolutt ikke hadde sett for meg kunne skje meg..hehe er d ikke rart hvordan man tenker sånn?.."d skjer ikke meg"

men jammen meg er livet tilfeldig..kan ikke styre så mye over naturen har jeg funnet ut;)

jeg vet d er mangen som har d verre enn meg..på mangen måter..men nå er nå dette engang meg ,å min opplevelse,å mine følelser..

jeg ER redd for smertene ,å jeg ER redd for epiduralen,å ja jeg ER redd for å bli satt i gang på kunstig vis..men d som er d viktigste er vel at vi skal føle oss trygge ,å d er jo d som er oppgaven til de som tar i mot oss på føden..

så mangen spørsmål som skal bli besvart i dag..tar d lengre tid denne gang enn med de to andre..hvor fort går d..takler jeg stikket i ryggen..blir jeg redd når pressriene setter i gang..osv..

dette ble langt..men jeg måtte bare få ut noe av d jeg hadde i tankene,d hjelper å skrive d ned:)

ble nok mye rot her..

da går jeg i dusjen å gjør meg klar..så får jeg håpe alle får en fin dag,å kos dere i helgen:)

så snakkes vi når jeg kommer hjem..å forhåpentligvis kan fortelle om en go setefødsel:)

klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til hvertfall! Gleder meg til å høre om fødselen og babyen.. Heldige deg.. har fortsatt 6 uker igjen.. det føles helt uendelig mye:(

Skrevet

Masse lykke til redorkide!:)

Er sikker på dette går kjempe fint! Problemet med oss kvinner er at vi tenker og grubler og analyserer for mye he he

Vi gleder oss til å høre hvordan det går med deg og den lille!:)

Skrevet

Masse lykke til, dette er jeg sikker på går kjempebra! Du skal snart få møte babyen din - så heldig du er! :)

Skrevet

Lykke lykke til!!!! Det kommer til å gå kjempefint! Skal tenke på deg i dag jeg......*misunnelig på deg som får babyen din i dag* :)

Skrevet

ÅH!! nå er du der inne og er vel satt igang!!! lurer på hvor langt du har kommet nå :) er sååå spent!! og håper så ille at alt går helt supert :) og at det ikke er så ille som du forestiller deg... LYKKE TIL!!!! (selvom du ikke får lest dette nå)

Skrevet

Redor!

Ungen din får jo det bra horoskopet siden han/hun kommer i dag og ikke om 10 dager da! Det er MYE bedre å føde for deg i dag også enn neste helg trust me! Dette går så bra!!

Klem.

Skrevet

All lykke til! Skjønner virkelig åssen du har det. Går her på tiende dagen over termin og forbereder meg på igangsetting i begynnelsen av neste uke dersom ingenting har skjedd innen den tid. Har dessverre mistet troen på at det skjer naturlig denne gangen. Hadde samme problemet ved forrige fødsel og alt endte i hastesnitt. Fra å tenke positivt om at alt skulle bli bedre denne gangen, så har jeg endt opp med angst for at alt det jeg opplevde forrige gang skal skje igjen. Det er lett å bli redd når man føler man mister litt kontrollen. Og det gjør man jo uansett litt når man føder.

Jeg er sikker på at det kommer til å kjempefint med deg. Du kommer helt sikkert til å bli ekstra ivaretatt under fødsel siden det er seteleie osv. Jeg ønsker deg all hell og lykke!

Skrevet

Så spennende da.. gleder meg til å høre fødselshistorien, går nok kjempefint :)

Skrevet

Du er jo inne på føden nå, og forhåpentligvis godt i gang! Jeg ER så spent på å høre hvordan det gikk med deg!! :-) Masse lykkeønskninger fra meg :-)

Klem:-)

Skrevet

nå har det gått 4 timer!! Du med dine raske fødseler, har vel ratt ungen i armene allerede :D:D nå er jeg sååå spent! synd du ikke sitter ved pc'n imellom riene haha :P

Skrevet

Lykke til!

Skrevet

Kjempelykketil. Du er nok allerede kommet til sykehuset for lenge siden nå... Går sikkert greit med dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...