Lille_Sebastian :D Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Når jeg først ble gravid, så håpet jeg å kunne slutte å røyke, vet om mange som sluttet på grunn av de ble såå kvalme av det, men ikke jeg.. Er nå i uke 23, og blir skikkelig dåårlig av røyken, så dette er høydepunktet nå ja, lettere å slutte nå, hihi.. Håper det går bra videre klapp på skulderen min ( enn så lenge )
Mayken Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Lykke til videre, håper du klarer å slutte. For meg var det ikke noe problem da jeg sliter med ekstrem svangerskaps kvalme. Sluttet helt sist også, men startet med festrøyking da jeg var ferdig med å amme.
my71 Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Jeg har også sluttet både nå med nr 2 og med førstefødte tidlig i graviditeten. Ble plaget av kvalme med begge, og kroppen ga mye drahjelp. Det var faktisk ikke vanskelig å slutte. Overraskende nok. Etter førstefødte hadde jeg bestemt meg for å begynne igjen straks jeg syntes jeg kunne allerede før sluttet. Gledet meg mot slutten av graviditeten og begynte å festrøyke mens jeg fortsatt ammet. Etterhvert ble det selvfølgelig mer enn festrøyk. Denne gangen lurer jeg nesten på om ikke nok får være nok. Røyket lenge og kost meg med røyken, men begynner å være voksen kvinne nå og vurderer nok å la tanken om at også jeg er dødelig vinne. Til HI: Lykke til med å ikke røyke i svangerskapet. Godt av kvalmen har kommet altså :-) Tvi tvi
småsmurf Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Sluttet å røyke dagen etter jeg testet positivt, selv om jeg ikke har vært kvalm et sekund, det var jeg fast bestemt på. Men fikk nok litt hjelp av at jeg havnet på sykehus to netter, og var så dårlig at jeg ikke klarte å komme meg ut. Håper at jeg aldri mer tar en røyk etter at barnet er kommet heller, har villet slutte i flere år nå, men det vil jo vise seg. Lykke til. du klarer akkuratt det du vil!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå