Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk, klokken er snart halv fire og jeg drømmer om jobben så jeg våkner. Hvor irriterende er ikke det?

Noen andre her som tar med seg jobben hjem?

Jeg jobber i et kreativt yrke og fikk i går ganske dårlige tilbakemeldinger på et prosjekt, og dette klarer jeg bare ikke å slutte å tenke på. Hater tanken på at noen synes jeg har gjort en dårlig jobb, men det er utrolig stressende og da i tillegg ikke klare å legge jobben PÅ jobben.

Tidligere var jeg helt ekstrem, da jobbet jeg til 10-01 om kvelden og tok med meg jobben hjem og jobbet til alle døgnets tider. Nå synes jeg at jeg har vært kjempeflink i det siste og latt jobben være på jobben, men med en gang jeg får dårlige tilbakmeldinger så vips tar jeg alt kjempepersonlig og klarer ikke å slutte å tenke på det.

GRRRRRR.

Noen andre som har det sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobb er jobb. Blir du såret av kritikk vanligvis? Eller var det bare et enkelt tilfelle? Kan være dårlig samvittighet pga du føler at du ikke gjorde en bra nok jobb. Eller kanskje du føler deg urettmessig kritisert..

Hjelper å printe ut bilde av sjefen din å kaste dartpiler på h*n. Eller skrive et brev for så å brenne det opp.

Eneste måten sjefen din kan få deg til å gjøre en bedre jobb på er ved å gi deg konstruktiv kritikk. Det er jo bare slik at du gjør en bedre jobb neste gang. Du kan ikke være superwoman og alltid klare alt.

Man lærer av egne feil. Og man vokser på motgang. Ta det heller med deg og bli sterkere på dette.

Koser du deg på fritiden, er det lettere å slappe av litt på jobben og faktisk gjøre en bedre jobb. Og du trenger søvnen for å kunne følge med på jobben=)

Gå og legg deg med god samvittighet og tanken på at du kommer til å glimte til med noe helt fantastisk neste gang du har et prosjekt på jobben!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...