Gjest Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 Hvor lenge kan man oppbevare pumpet brystmelk før den ikke kan brukes mer? Jeg har så mye melk, og må pumpe ihverftfall 1-2 ganger i døgnet. Men jeg ammer han hver gang han spiser, så han får aldri drukket opp den pumpa melka.. Hvis man skal fryse melka, hvordan gjør man det? Jeg har avent håndpumpe, følger det med noen slags "fryseposer"? Eller hva skal jeg oppbevare melka i i fryseren? Altså: -hvor lenge kan mm oppbevares i kjøleskapet? (- hva oppbevarer dere mm i fryseren i ? -hvor lenge kan mm oppbevares i fryseren før den må tas?) Samme som på ammedebatten
anette&tutta mari :) Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 HI: jeg har skrevet svar på ammedebatten:)
mamma-hjertet-83 Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 MM 6-8 timer i rom temp. 3-5 døgn i kjøleskap. 3-6 mnd i fryser. tint melk 4 timer i rom temp. 24 timer i kjøleskap. ikke fryses på nytt.
Gjest Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 tusen takk for utfyllende svar, begge to=)
Gjest Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Jeg leste svaret ditt på ammedebatten annette.. =) takk for det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå