Gå til innhold

Klar til å dra på føden - men.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå ble jeg plutselig litt usikker på om det virkelig er i gang!!!!!

Er 2 dager siden termin.Jeg våknet av at jeg måtte på do for et par timer siden. Så kjente jeg plutselig at kynnerne mine var litt smertefulle, så da begynte jeg å ta tiden i ca en halvtime. De varte i opp til et minutt og pausen var på 5-6-7 minutter. Ok tenkte jeg - og hev meg rundt (bagen hadde jeg jo selvsagt ikke pakket....). Gikk i dusjen, kledde på meg, pakket bagen, var litt sulten kjente jeg så jeg tok et par brødskiver. Så hadde jeg tenkt å vekke mannen, men når jeg kjenner etter er jeg litt usikker på om det har gitt seg! Urettferdig - jeg sitter jo her helt klar til å dra!

godt jeg ikke har ringt barnevakten enda da........ Jeg får drøye det litt til, så får jeg heller legge meg om ikke det tar seg opp igjen......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.. Ble det sykehus på deg i natt?

Det er kjedelig når det stopper opp igjen. Håper det har tatt seg opp i løpet av natten.

Hold oss oppdatert :D

Skrevet

Nei det ble ikke sykehus på meg i natt. Jeg la meg nedpå for å sove litt,men det var ikke lett. Så det har ikke blitt mye søvn på meg i natt! Takene er der enda, men de er veldig svake. Og utifra det jeg husker fra sist skal det være bra mye vondere før jeg føler at noe skjer.

Har nettopp sendt mannen på jobb og jenta i barnehagen, så får vi se hva dagen bringer. Jeg hadde jo innerst inne et lite håp om en kjapp fødsel og baby i morgentimene, men den gang ei.

Har vel ikke fått nok fødestøv -send meg litt da folkens!

Skrevet

Fødestøv *******************************************************************

Kjedelig når det stopper opp ja !! Er jo så klar... Du får prøve å slappe litt av mens du kan, men jeg vet at det ikke er lett... Sliter med akkurat det samme selv :-S

Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...