Raggis Skrevet 5. september 2008 #1 Skrevet 5. september 2008 hvor lang på vei var dere når dere første gang fikk høre hjertelyden? Jeg var på første kontroll på tirsdag, og jeg er ca 13 uker. jeg hadde sååå lyst å høre hjertelyden men hun fant den ikke. Er det normalt at den man ikke finner den, eller må jeg vente enda en stund til. hun er en ganske ung ny lege ,så kan være derfor. En på jobben fikk høre den i uke 11. Jeg vurderte ringe jordmor og be om kontrolle dær om ikke så lenge, er det domt eller?
MrsL1 Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Ikke så lett å høre den så tidlig, varier en del det der.... Jeg fikk ikke høre før uke 16! men prøvde første gang i uke 12... men ikke noe å beskymre seg for, for det er ganske vanlig at de ikke finner den så tidlig, mens noen er heldige å får høre:o)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Tidligste jeg har hørt hjertelyd er i uke 15.
Fjerdemann på vei Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Med førstemann hørte jeg den i uke 14. Da sa egentlig legen at det var litt tidlig å prøve, ettersom jeg var førstegangs, såd ersom han ikke fant den, måtte jeg ikke bli nervøs. Med andremann hørte jeg den første gang i uke 12.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå