Gå til innhold

Dere som har funnet hjertelyden allerede fra uke 13......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det dere leter henne ?

Jeg har en Babywatcher og jeg tror ikke jeg fikk den før litt uti første svangerskap - kanskje uke 15/16 og fant hjertelyden med en gang.

Men da brukte jeg den greia nærme hårkanten og på sida.

Men så tidlig lurer jeg på hvor jeg skal søke hen - jeg har holdt på der nede, men så tenkte jeg på at livmoren kjenner jeg godt rundt navlen... så kanskje jeg er heeelt på villspor.....

Er ikke 13 uker enda - men snart venter på å få høre babyen :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørte hjertelyd både i uke 12 og nå i uke 14 begge gangene lette lege og jordmor helt nederst på magen ikke så langt unna hårkanten.

Men husk at det er tidelig ennå og at ikke alle hører hjertelyden før lengre ut i svangerskapet.

Skrevet

Hørt hjertelyden helt siden uke 8 vi :)

Både jeg og legen var overasket over at vi fant den så tidlig..

Med babywatcheren hører jeg det også godt, er nå 16 uker.

Brukt babywatcheren noen uker nå, ihvertfall siden uke 12..

Må holde den langt nede der såm håreveksten begynner ja... ca midt på magen..

Men nå er det veldig forskjell fra oss alle om hvor godt man hører det tilig i svangerskapet.. Hvordan babyen ligger, hvordan morkaka ligger osv...

Men det er koselig å høre den lille :)

Skrevet

fant hjertelyden i går, snart 14uker nå! da prøvde jordmor kun rundt bukse kanten, ikke for langt ned!!

Skrevet

den er ikke oppe i navelen ihvertfall! begynn ved hårkanten, og saumfar magen fra side til side, og saakte oppover mot buksekanten lissom :) min er fortsatt helt der nede, og jeg er 16+2 :P

MEN!!!! det er ikke alle som hører hjertet så tidlig.. morkaka kan ligge i veien, ungen kan ligge inn mot ryggen din osv. så IKKE bli bekymra om du ikke finner den på egenhånd ;)

Skrevet

Man må ha tålmodighet når man leter med babywatcher/sound hjemme, jeg var dritgira og klar for lyd første gangen og hørte bare spark. så ventet jeg, fikk slappet av, ble litt trøtt og prøvde igjen, 5min, så kom den! tålmodighet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...