Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Wææ...vox, høvel eller rett og slett napping? Eller burde man rett og slett koste på seg en brasiliansk opptreden?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 jeg shaver. har prøvd barsiliansk. det fungerte IKKE for meg. Fikk verkebyller på str med kronestykker....ikke særlig inviterende, hehe...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Høvel. Bruk balsam istedet for barberskum, skyll med så kaldt vann du klarer etterpå, og ha på litt vibrator-rens fra kondomeriet el. butikk, så blir det så bra. Pass bare på at du ikke shaver lenger og lenger ned på låret for hver gang, da må du etterhvert shave hele låret stadig vekk...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Hårfjerningskrem er det eneste som duger her. Kjøper veet med aloe vera for følsom hud, funker som bare det :-)
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Brasiliansk!!! Uten tvil, det er så verdt det! Det var fryktelig vondt første gangen men etterpå var det ingenting! Anbefales!
Regnbuens barn™ . Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Brasiliansk definitivt. Blir smooth etterpå, og slipper kløing og nupper! Man bør bruke en spesiell peeling for å slippe inngrodde hårsekker etterpå...(til du over som fikk utslett av et eller annet slag)
Skrullemor Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Fikk anbefalt laser, men det må gjøres i vinterhlvåret, noen som har gjort det?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Bruker kun høvel.. Blir best om det er nytt blad! Men jeg tar alt da - og helt ned til ankelen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå