Gjest Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Noen som har hatt dette under svangerskap og blitt operert? (jeg burde kanskje spurt inne på bim, men antar at om man er gravid og har ct så er det ikke noe særlig å svare på innlegg på nett uansett).
lana<3 Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Jeg har det og jeg er gravid til imorgen..he he Jeg går til akupunktur for det, b6 vitaminer og spør inne på bim du, er mange som har det og er aktive der inne, jeg er ikke inne på nettet hver dag pga disse smertene og revmatisme i kroppen, men gå fint når jeg har en dag og to av for så sitte her litt igjen.... Det blir foreløpig ingen operasjon på meg, snakket om det i begynnelsen av svangerskapet, da var det fæææælt, men etter jeg begynte med akupunktur og b6 vitaminer går det bedre....
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Jeg hadde det nå i siste svangerskap, og var ille rammet =( Men gikk til kiropraktor for dette etterpå, og det hjalp. I de aller fleste tilfeller, hvor man får det i svangerskapet, så vil det forsvinne av seg selv, uten operasjon, etter fødselen. Jeg ble ikke bra før ca 4 mnd etterpå, men nå er jeg helt bra igjen )) Er forferdelig vondt, og irriterende når det står på, men godt det går over. Kjenner andre som har blitt rammet uten å ha vært gravide, og som har operert, og de har blitt helt bra.
Gjest Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Takk for svar. Jeg lurer fordi jeg hadde det under svangerskapet og fikk varige nerveskader sist, og legen mente jeg burde opereres hvis jeg blir gravid og faar det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå