Mom2Two Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Ps. Sorry at jeg kuppa værtråden din:-p
Northernlights Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Du er tilgitt. Var ikke akkurat så mange andre som kuppa den ;o) Får håpe vi ikke blåser bort i morgen. Mulig jeg sender ut gubben mens det blåser som verst, men ..hehe Fydda. Den VAR nå stygg! =o) Men jeg mente det ikke sånn...
Mom2Two Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 Haha, sorry men nå fikk jeg meg en skikkelig god latter... Sikkert mange som kunne tenke seg å sette ut mannen i stormen en gang i blant,-)
Northernlights Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Blir vel heller jeg som blåser bort, for jeg er av typen som skal ut for å redde trampolina når det begynner å blåse,- Mens gubben står og roper i gangen at nå er du fra vettet igjen! Kanskje jeg blåses helt hjem til Norge ;o)
Mom2Two Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 Lol, fly Maria fly... Bare å ta på seg de imaginære vingene:-p Ps. I hodet kan man fly akkurat dit man vil. Free of charge! God benplass og det serveres champagne på andre klasse:-D
Northernlights Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Nå kommer jeg til å drømme at jeg flyr rett på verandaen din, i ei trampoline, helt herifra. =o) Tenk for et syn! UFOen over Oslos nattehimmel var bare ei husmor på ei trampoline, på velfortjent OG etterlengtet husmorferie!
Mom2Two Skrevet 4. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2008 Det hadde vært noe!! Kom til å tenke på sangen fra Alladin når jeg ser deg på Trampolina: I can show you the world Shining, shimmering, splendid Tell me, princess, now when did You last let your heart decide? I can open your eyes Take you wonder by wonder Over, sideways and under On a magic carpet ride A whole new world A new fantastic point of view No one to tell us no Or where to go Or say we're only dreaming A whole new world A dazzling place I never knew But when I'm way up here It's crystal clear That now I'm in a whole new world with you Now I'm in a whole new world with you Unbelievable sights Indescribable feeling Soaring, tumbling, freewheeling Through an endless diamond sky A whole new world Don't you dare close your eyes A hundred thousand things to see Hold your breath - it gets better I'm like a shooting star I've come so far I can't go back to where I used to be A whole new world Every turn a surprise With new horizons to pursue Every moment red-letter I'll chase them anywhere There's time to spare Let me share this whole new world with you A whole new world That's where we'll be A thrilling chase A wondrous place For you and me
Northernlights Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Nå måtte jeg søke opp sangen på youtube =o) Jeg drømte jo for ei ukes tid siden at jeg fløy rundt på ei matte. Var ganske stilig, faktisk ;o) Og så hadde jeg en tiara (av alle ting!) på hodet. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå