balsam Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 lille mann på 3 mnd er syk.. lett feber og en skikkelig stygg hoste.. har vært forkjølet i en 5-6 dager men ikke noe å bry seg med liksom.. men blitt betydelig myyye verre siden i går...=( hoster masse og ofte til han brekker seg, og har kastet opp pga hoste 2 ganger i dag...=( i tillegg rasler det hver gang han puster ut... kan høre ham helt fra barnerommet og inn i stua...=( etter å ha prøvd å få time hos fastlegen dro vi på legevakta, og legen lyttet på ham, men mente at slik det var da (i 6 tia) kunne vi være hjemme... men jeg måtte komme inn om han ble verre!! men synes det er fryktelig ekkelt å sitte her å ha hele "ansvaret" liksom, jeg er jo ikke lege, og er redd for at jeg ikke skal vite når han er blitt såpass mye verre at han trenger å dra til legen igjen liksom...=/ vet egentlig ikke hva jeg vil med innlegget, men har det egentlig ganske fælt her jeg sitter=(
enik<3M06&L08<3 Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 visst du er usikker, så ta han heller med deg til legevakta igjen og si at du syntes han virker værre... bedre med en gang for mye enn en for lite!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Høres ut som du opplever den værste siden med å være mor ja:( Høsten er en grusom tid for alle småttiser, med mange viruser som flyter runt:( Skjønner at du har det fælt, men jeg er ganske sikker at du merker på gutten din om han blir værre. Lykke til videre i natten, det kommer til å gå så bra så
xxxJulianexxx Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Når mine er syke pleier jeg å kreve at de tar en CRP (blodprøve) av dem. Da finner de ut om det er virus eller bakterieinfeksjon. Er det bakterier får de som regel noe for det. Er det virus er det lite å gjøre, annet enn å følge med på feberen. Reis til legevakta du. God bedring til babyen din.