72moddelen og tulla Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Hjelp babyen min på 5,5mnd vil ikke ta flaske, har prøvd lenge og mange forskjellige typer, og nå skal jeg skal ha barnevakt til henne om 8 dager. Hva gjør jeg for å få henne til å akseptere flasken, har prøvd med mme, morsmelk, og babysaft.....
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Det er kanskje like greit å prøve med et kopp da? De sier jo at når man har ventet så lenge, kan man like greit venne de til koppen med en gang og ikke ta omveien med flasken! Jeg har brukt litt flaske tidligere, men nå er det så lenge siden, at jeg har kjøpt inn Avent-kopp som jeg gir henne litt drikke i. Lykke til!
Zitro Skrevet 5. september 2008 #3 Skrevet 5. september 2008 Min baby har først lært seg flaske nå for noen dager siden. Hun er 6,5 mnd og vi hadde ikke sjans i havet til å klare å få henne til å ta den før...
Helann og lillebror Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Har hatt samme problem her, og har det egentlig fortsatt. Er 6 mndr. Vi har til nettopp klart å få henne til å ta dr Brown (den høye kolikkflaska) - men tar foreløpig max 70 ml morsmelk og bare på dagtid... Du har kanskje allerede prøvd den? Har også forsøkt mange forskjellige kopper, men foreløpig virker det enda mer sjanseløst. Så har vel desverre ingen forløsende råd, desverre. Men tvi, tvi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå