Gå til innhold

crysler voyager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å kjøpe en crysler voyager 7 seter. Jeg har 4 barn 2 under 2 år. Er det noen som vet noe om den bilen? Er det mye problemer med den? Er det noe jeg burde være obs på

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har en gammel Voyager, den er vel 10 år gammel. Det er den beste bilen jeg noen gang har kjørt. Utrolig oversiktlig, enkel å parkere, og du får plass til absolutt alt! Nesten da:-)

Det eneste jeg savner er Air Condition og to sidedører (de eldre har bare en sidedør). Ellers kunne jeg aldri tenke meg å bytte!

Det er lite problemer med den synes jeg, men jeg har en handy man som steller og stuller for bilene våre så da holder de seg jo lenger...

Skrevet

fikk elendig karakter i en kollisjonstest for noen år siden. Men jeg husker ikke hvilken årsmodell de hadde testet.

Skrevet

hei =) vi har en chrystler voyager 7-seter. Det er det lureste kjøpet vi har gjort! jeg har to barn, og min mann har to barn, og vi venter en sammen om noen uker. Plassen er kjempefin, og det er en grei bil å kjøre. Vet at det har vært endel problemer med visse modeller, så vi fikk det rådet å styre unna diesel utgaven og automat utgaven fra nittitallet. vi har bensin, med manuell gir fra 1997, og er kjempefornøyde. Enkelt å plassere de små i barneseter også siden det er store bakdører. anbefales! lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...