supernint Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Synes stadig jeg leser her inne at mange beskriver ømme pupper som et av de vanligste og tidligste symptomene... Jeg har 1 uke til IKM. Blir liksom at jeg tenker for meg selv at siden jeg ikke har ømme pupper kommer helt sikkert mensen til å komme neste uke..... Noen som er gravide og ikke har hatt ømme pupper? Dere som har hatt ømme pupper, når begynte dere å kjenne det? Ble mye puppeprat her nå, men men..hihi
S. Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Har hatt ømme pupper siden uke 4, trodde det var på grunn av kommende mensen, men den gang ei
Aprilbaby09:) Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 var øm i høyrepuppen helt fra befruktningen skjedde, men tenkte ikke noe over det. når det nærmet seg uke 4 var begge øm....nå er de blitt ganske store og skal imorgen begynne på uke 8:) rart hvor fort kroppen forandrer seg!
ME :) Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Forrige gang fikk jeg DRITØMME pupper rundt IKM. Denne gangen merker jeg ingenting, men er bare 4+4, da... så de kan jo komme. Men nei, ikke alle får d!
mamman til pia, eli og mari Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 ikke merket noe ennda
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 jeg merket jeg var veldig øm i puppene, men ventet en uke før jeg tok en test. Den var postitiv og da regnet jeg ut at jeg var 3 uker på vei.
Vil Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Til dere som opplever ømme pupper, Har det gått over etter en stund? Forrige uke gjorde det vondt når jeg tørket meg med håndkle etter dusjen, nå kjenner jeg ingenting i hele kroppen. Redd for at det er noe galt fordi jeg ikke kjenner noe lengre!
S. Skrevet 5. september 2008 #8 Skrevet 5. september 2008 Det er litt av og på. Noen dager er de veldig vonde, andre dager nesten ikke. Kan gå noen dager der alt kjennes normalt, blir bekymra jeg og, men så er det tilbake igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå