☆Lille my* Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg må virkelig ned i vekt men klarer bare ikke å kutte søtsakene! Sitter så og si og griner i kveld etter inntak av en hel pose seigmenn og en sjokoladeplate! Skikkeligkvalm og uvel! Men til spørsmålene! Hva med riskaker? Jeg smakte det i dag og likte det faktisk. Men da jeg leste på pakken så jeg at en pakke riskaker inneholder 81% karbohydrater, og det skal man jo ikke ha så mye av når man slanker seg. Nå ble dette kun et spørsmål da, for jeg har klart å glemme det andre:) hehe
Gjest Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Det kommer jo helt an på hva slags kosthold du planlegger å legge om til om du vil tillate deg karbohydrater eller ikke. Det er ingen fasit at du MÅ kutte karbiser, noen går fint ned på et type "telle-kalorier"-kosthold. Da spiller det liten rolle med karbene. Og vær så snill, ikke slank deg. Legg om til et bedre kosthold )
☆Lille my* Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 Åja, trodde man måtte kutte karbo jeg. Så da kan jeg engetnlig fint spise noen riskaker om jeg virkelig må ha noe? Hvordan høres dette ut? : havregrøt med lavkalori syltetøy og rosiner, eller rugsprø med magert pålegg til frokost. Lunsj: riskaker, salat eller rugsprø
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 er vel bedre å få i deg noe med fiber som metter til lunsj, er vel bare tomme kalorier i riskaker. ikke noen god lunsj, heller som snaks hvis du fyser på noe. blir fort kjempesulten igjen etter lunsj hvis du bare spiser riskaker. salat eller rugsprø er bedre da.
☆Lille my* Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 Nå kom jeg på det andre spørsmålet:) Ei venninne av meg tar 1 spiseskje med linfrø, solsikkefrø og hakkede mandler om dagen. Hun sier hun tar det for huden og magen (sliter med huden) Hun blir faktisk mett nok av dette til å ikke spise frokost. Lurer på om jeg skal hive meg på bølgen om det er så bra for huden osv. Men hvordan virker frøene inn i forhold til slanking? om dere skjønner hva jeg mener. Og enda et spørsmål! er havregrøt magert? grei frokost når man skal ned i vekt?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 havregrøt er bra. lag det på vann. man holder seg mett lenge.
☆Lille my* Skrevet 4. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2008 Så bra:) Klarer ikke å spise havregrøt uten å tilsette noe da! rosiner og syltetøy synes jeg er godt i grøten. Har også brukt litt fedon fruktose på toppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå