Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 Pm sendt:) Hvordan går det med magen?
Gjest Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Har svart deg Magen har det supert! Akkurat nå er det helt kaos nedi der hehe, magen dulter og bulter alle veier nå og jeg har en rumpe som driver å spenner til under ribbeina mine. Hun blir nok kickbokser eller noe hehe
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 :0) Så koselig, nå er det jo ikke lenge igjen heller, er kvalmen over? Stakkars, har så vondt av deg som har slitt så med det. Må bare få si at magen din er fantastisk søt, og at navnet var kjempe nydelig:) Godt å høre at magen har det fint, håper resten av familien har det bra også, og at snuppa er frisk og rask:) Hehe kickbokser:) Pass på så hun ikke brekker noen av ribbena dine, det klarte Noah å gjøre på meg når han var i magen:P Vi snakkes da snupp. God natt:) Klem
Gjest Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Kvalmen er der fortsatt, men nå er det bare 60 dager igjen så jeg skal holde ut hehe BRAKK ribbeinet ditt? fikk en brist når talie var i magen selv, men brukket ribbein? Det gjør vi nattinatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå