Gå til innhold

Dere som har silikonpupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan reagerte/ reagerer mennene deres på dette? Man hører jo alltid om at menn synes det er sååå forferdelig med falske pupper etc, men er det i sannheten sånn? Hvordan har guttene dere har møtt reagert på at dere har silikon, og hvordan reagerte mennene deres på det når dere valgte å ta det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lol de fleste legger ikke merke til det! Bare positiv feedback

Skrevet

Bare positivt her oxo! og mannen min liker de nye like godt om ikke bedre enn de 'gamle' små jeg hadde:)

Skrevet

kan tenke meg at grunnen til at mange menn ikke er så positive til det er at de innbiller seg at silikonupper er for bimboer etc, og at det kanskje blir litt flaut om alle vet om det. Sannheten er jo den at de ofte ser helt naturlige ut og at det er helt vanlige jenter som har det. Men ofte vet man jo bare om bimbo puppene og derfor får de det stempelet.

Har hatt flere kjærester som ikke har visst at jeg har det engang. Det er min egen privatsak og jeg er fornøyd med et naturlig resulat, selv om jeg fortsatt har veldig små pupper har jeg iallefall litt

Skrevet

Man kan ikke se at jeg har silikonpupper så sant man ikke ser arr og evt er en proff..men du kan kjenne protesen på visse steder..

Både jeg og min mann synes de har blitt en del av meg, jeg hadde overhode ingen pupper fra før, valgte å legge inn 300 som ga meg en grei B-cup..jeg er superfornøyd, å det er min mann også selv om han var veldig skeptisk i utgangspunktet..vi snakker veldig sjeldent om at jeg har det, å de gangene det skjer sier han alltid at han faktisk aldri tenker på at jeg har silikon..

Jeg hadde utrolig dårlig selvbilde før jeg tok silikon, fikk aldri undertøy eller bikini som passet, eller fine topper..nå har jeg det supert med meg selv..folk synes sikkert det er teit, men det driter jeg i, det er min kropp..

Jeg har ikke hatt problemer med de, ammet også nr 2 noe som var en stor opplevelse siden jeg ikke klarte det med nr 1..

Hvis du har lyst har du lov..

Jeg vet at både du og mannen din vil bli fornøyd, men ikke ta for store, det er ofte da det blir problemer..

Skrevet

Vil bare si at jeg slettes ikke synes det er teit å få bedre selvbilde fordi du ser mer ut som det du oppfatter som "riktig" for deg =)!

Skrevet

Det går ikke ann å se så har ikke fått noen reaksjoner

Skrevet

Er ikke puppene veldig harde da?

Skrevet

eh nei, de er heller slappe. har bare 150 gram da, og etter 2 ammeperioder har de blitt ganske slappe...får bare kommentarer om hvor små pupper jeg har jeg..egentlig har jeg ikke noe

Skrevet

jeg var single da jeg gjorde det - men kjærester i ettertid har aldri vært annet enn storfornøyde :) men så ser ikke mine, eller kjennes uekte ut da.

Skrevet

De er faste,ikke harde. Mine er kanskje bittelitt hardere enn før, men er bare jeg selv som merker det tror jeg. Er mange som ikke tror på meg når jeg sier jeg har silikon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...