Ms.Smith Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Testet en svaaaaaaaaaak strek i dag, men tror det mest var synet mitt det var noe gale med... Skal spare urin i hele natt og teste når apoteket åpner! haha! Blir seriøst gaaal av denne prøvingen! hehe! Har en god følelse da, men tillater ikke meg selv å ha det helt enda.
1gangMaria Skrevet 5. september 2008 #2 Skrevet 5. september 2008 Hei! Hvordan har det gått med testingen idag da? Håper på det beste og krysser alt som kan krysses for deg, det er utrolig nervepirrende med denne prøving/feiling/ventetiden fra mnd til mnd, men hva gjør vi ikke for å bli gravide.. imens syns jeg gubben er langt mer rolig enn meg, vi er i 5pp og håper at dette er mnd det skjer noe!
Ms.Smith Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2008 Hei Ble ikke noe testing i dag... Gikk på do klokken seks, og da var løpet kjørt. hehe. Klarte ikke holde meg til ti... Så skal kjøpe test senere i dag, og teste i morgen tidlig! Spennede! Når har du ikm da??
1gangMaria Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Jeg har EL denne helgen, så om en to ukers tid, pleier å være presis +- en dag eller to:) Dette er vår 5 aktive pp, i alt 9pp, begynner å bli ganske humørsyk etterhvert, selv om jeg vet at 9pp ikke er uvanlig.. Hvor lenge har dere holdt på? Jeg er ny på siden så har ikke fått oversikt enda:)
tjorven- nr 3 Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Du MÅ ikke teste med morgen urin. Jeg har alltid testet med ettermiddags urin og de har slått til med strek =) Men i morgen skal jeg teste m morgen urin bare for å se....har mine tvil om jeg er gravid da....men lov å håpe =)
Ms.Smith Skrevet 5. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2008 Dette er vår første pp. Så stresser ikke med noe. men man blir jo lett kokko! hehe... Det er 5 dager til ikm idag, så tror derfor jeg venter til i morgen, selv om jeg såg en svaaak strek i går Krysser fingre for oss alle!!
1gangMaria Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Ja det er veldig lett å bli lettere besatt !! Jeg tenker at for hver mnd det ikke går, desto større er sjansene for neste gang! Men det er ikke alltid like lett å være optimist da.. får håpe vi snart kan flytte inn til 1.trimester:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå