Gå til innhold

oppgitt over barnefar.. har jeg grunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

`på våren her når vi avtalte når han skulle ha barnet i ferien, fortalte han at de skulle til italia, og skulle ikke ha han med seg, så han valgte og ha han bare 1 uke, den siste fri uka si hjemme valgte han og ikke ha han...

i tillegg slang han fra seg her for en mnd tid tilbake om at jeg hadde han mer enn han osv. (mye av det velger han selv)men dette er en annen lag historie, tilbake til saken: han nevnte også på våren at de hadde planlagt en tur til spania senere(skulle da heller ikke ha med barnet.) han sa heller ingen dato!

så rett før de dro til italia sa han at de ikke visste om det ble noe av den turen til spania, fordi kjærringa var gravid. og etter det har jeg ikke hørt noe mer om det! når jeg hentet ungen nå på søndag sier han: ja da skal ikke jeg ha ungen neste helg fordi vi skal til spaina!

Hva med litt lengre forvarsel?

vi hadde faktisk planlagt fest den helgen, fordi vi ikke hadde han da, og feste er liskom ikke noe vi alt for ofte... Det er seff ikke noe problem, jeg har han mer enn gjerne jeg, skaffet barnevakt å, så det går bra det- men for eg er det en prinsipp sak, han kunne sagt i fra litt før el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dere burde skrive inn i avtallen når slike ting skal sies fra om.

men uansett så står du der med barnet om far ikke kommer og henter. sånn er det, men det er jo ikke noe morsomere uansett.

Skrevet

Du har god grunn til å være mer enn oppgitt.

Har hørt om flere par som krangler i mekling (hvis det er det det heter) om omsorg osv. Der teller tilfeller som det der, med brutte avtaler, mye.

Ei venninne av meg skriver ned alt, og hun tror at hun skal klare å vinne på grunnlag av alt rotet hans med helgene.

Må si jeg ikke vet mer en det hun forteller meg, men litt sannhet må det hvertfall være i det, så på grunnlag av det vil jeg si at du har god grunn.

Skrevet

vi har en meklings avtale. og han henter til riktig klokkeslett osv til vanlig. men det er slike "små" ting som dukker opp.

han trua med ny mekling her i sommer, fordi jeg ble irritert på han fordi jeg ikke fikk snakke med ungen på tlf når han var der på ferie, og fordi han ikke kunne være litt fleksibel på en levering som jeg spurte om i god tid, enda de ikke hadde planer. (siden han bare skulle ha han 1 uke, og vanlig helger gjorde det at jeg ikke fikk 2 uker sammenhegende till og gjøre ting, så vi måtte stresse hjem fra ferie fordi han skulle hente han)

så ville han begynne og hente han i bhg, det sa jeg var uaktulet, fordi jeg mener vi må kunne overleve ungen oss i mellom, så vi får gitt visse beskjeder ovs. + at jeg ikke gidder og sende med alt han skal ha med til far i bhg!

Jeg sa han bare fikk bestille ny mekling, jeg har holdt meg til avtalen, så jeg har ingen ting og frykte... har ikke fått noe brev om mekling enda så!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...