Gå til innhold

Noen som har prøvd hjemmebleking av tenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og resultatet i forhold til pris? fornøyd eller ikke? Jeg prøvde med lys hos tannlegen, bortkasta penger! og jeg er ikke ute etter kritthvite..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo være sikker på at du ødelegger tennene dine..... uansett hvem eller hvor.... Slutt heller å drikk kaffe og rødvin eller røyke om du gjør det.

Skrevet

Klorin og lut er billig og bra, vet du.

Skrevet

å bleke rompehullet er inn, jeg hadde gjort det i stedet

Skrevet

Jeg har bleket tennene hjemme, fikk lysere og finere tenner, bleket de ikke helt hvite.

Men tennene ble veldig mye mer følsomme i tiden etterpå, det ga seg først etter ca 4 mnd. Så anbefaler å bruke den mildeste formen for bleking av tennene som du kjøper hos tannlegen til hjemmebruk!

Puss tennene med en spesialtilpasset tannkrem de første mnd etterpå og vær veldig flink til å bruke tanntråd siden tennene er mye mer utsatt for karies første tiden etter bleking av tennene.

Jeg betalte rundt 500kr tilsammen for hele opplegget og har hatt et veldig varig resultat.

Skrevet

Jeg har blekeskinne og bruker day-whites blekegele. Kostet 1800 å få laget. Ring rundt og hør, for prisen varierer veldig. Blekeskinnen kan man jo ha for evig, og bruke om igjen om noen år. Geléen koster ikke så mye. Tennene er litt følsomme mens jeg holder på, men det gir seg etterhvert. Har blitt veldig fornøyd.

Skrevet

Kjøpte blekeskinne hos tannlegen, var sånn passe fornøyd med den. Kostet 3600,- og så koster det ca 200,- for geleen til å fylle i med. Hadde nok ikke gjort det igjen... :S

Skrevet

Bestilte på nett. Dental et eller annet... bortkastede penger! Gå til tannlegen og får det gjort der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...