Gjest Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 andre som er plaget med svimmelhet? jeg har ikke vært noe plaget med dette i svangerskapet, men nå ikveld kom det plutslig! alt går rundt og når jeg beveger på hode så føler jeg at jeg skal besvime! noen som vet hva dette kommer av?
3smånå Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Kanskje lavt jernlager. Jeg var selv plaget med svimmelhet ca midtveis i svangerskapet mitt. Besvimte så en dag på jobb, og fikk sjekket jernlageret hos legen. Det viste seg at det var så godt som tomt, selv om blodprosenten hadde vært fin på hver kontroll. Begynte med jerntabletter og ble mye bedre.
Ludviginne - mamma!! Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Eller så kan det være dette: http://www.barnimagen.com/forum/thread/138567066 Jeg fikk svar fra legen, det er ikke noe farlig for barnet, men ubehagelig for mor. Så dersom det går over flere dager, så kan det være noe sånt. Få tatt blodtrykk og blodprosent på neste undersøkelse også, blodtrykksfall kan medføre svimmelhet... Ei venninne av meg plages med svimmelhet tidligere i svangerskapet. Ble rådet til å spise lakris. Ikke at det hjalp hos meg, men god unnskyldning til å kose seg litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå