♥Snulder Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Godt å være innom igjen! Nu skal jeg bestille flybilletter til Stavanger. Skal på kurs om under 2 uker, så det er vel på tide sikre seg ett sete på flyet:=)
Karomamma Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Fint å se deg, Snulder!! Ikke bra å stresse for mye, vettu Det blir moro med kurs, da!! We sneiks
♥Snulder Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 ;=) Kurset lyder: Førstehjelp ved selvmordsfare.... så jeg vet ikke hvor artig det er jeg....hehe.. Men jeg håper det blir lærerikt for min jobbsituasjon. Vi snakkes ja!
Karomamma Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 OK da, moro med tur til Stavanger i hvert fall
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Takk sjæl:o)) Alltid like gøy å fjase med dere jenter:o) God tur på kurs, høres jo ut som et "artig" kurs det der...... Er jo ikke sikkert at de vil ha førstehjelp, når de har forsøkt selvmord da....... Så pass på så du ikke mister populæriteten:-D Selv har jeg alle de kurs som finnes med førstehjelp, men har aldri hørt om det kurset...... Kanskje ikke så rart eller????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå