PAVEEL Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 nå har jeg lest alt av henne (alt på norsk), likt hver en bok. så nå trenger jeg tips til nye forfattere/bøker:-) liker lett litteratur:-)
Fikk maibaby06 Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg liker også Marian Keyes:) Noen lignende forfattere: Freya North Jane Green Sophie Kinsella Melissa Nathan Lisa Jewel For det meste lest på engelsk jeg da, men de er jo lettleste:)
Colargoll77 Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Hanne Vibeke Holst har skrevet mange lettleste bøker om jenter i etableringfasen (forhold, karrierevalg, graviditet, barsetid, manneproblemer osv osv) Jeg slukte disse da jeg var gravid og lette etter lett litteratur etter å ha lest alle Marian Keyes-bøkene.
Odine! Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Gyldendal har en egen serie med Feel-good-litteratur (eller Chick-lit) som heter "Drops" http://www.gyldendal.no/new/default.asp?ID_Publisher=6&ID_Collection=64595B206E2C44D1C1256F95004C784C
PAVEEL Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 takker, bukker og neier jenter:-) suuuuuupert!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå