Gå til innhold

Dagens mest uomtenksomme kommentar!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

greia er den at jeg har hatt ett veldig tøfft og psykisk tungt svangerskap grunnet noe jeg ikke skriver på bim (vil ikke skremme folk for mye)

så snakker jeg med en person i dag som er klar over årsaken til dette og virkelig burde skjønne poenget. jeg forteller hvor glad jeg er for oppfølgingnen jeg har fått i svangerskapet og den omsorgen Rikshospitalet har gitt meg. og at selv om jeg nå er over termin (noe jeg var livredd for) så holder jeg koken og er kjempemotivert for å prøve å vente litt til for å se om det kommer i gang av seg selv:

så greier denne personen å si at en venninne av henne hadde mistet ungen sin fordi Rikshospitalet ikke hadde satt igang fødselen da hun gikk over tiden raskt nok...... halllooooooooo????????????? hva i all verden er poenget med det? takk for den, nå får jeg virkelig sove i natt...

her har jeg jobbet kjempehardt for å være positiv og glad, motivasjonen var vaklende, men fortsatt der og så skal en uomteksom person rasere allt sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy fader for ei bitch.... Prøv så godt det lar seg gjøre å overse det hun sa. Er så mange folk der ute som sier ting de ikke burde og en vet jo ikke fakta rundt omstendighetene idet hun forteller deg heller.... det kan være en helt annen dødsårsak enn det hun antyder.....

Jeg tok faktisk opp dette med jordmor da jeg var hos henne sist... det å gå over tiden & ktr. på dette.... de er superflinke på dette område og når du har fått oppfølging på rikshospitalet så skal du føle deg trygg... kan jeg spørre hvor lenge du er på overtid?.... jeg gikk 8 dager over sist og fikk ei velskapt og frisk skjønn jente og har flere venninner som har gått over 2 uker..... pluss ei venninne som faktisk gikk 3 uker over (men dette er 14 år siden)....

Sov godt i natt med god samvittighet. Stol mer på legene og den oppfølgingen du har hatt enn denne "flåsete" og ugjennomtenkte kommentaren..... En vil alltid få en form for skremselspropaganda og det er så unødvendig....

Skrevet

Er det mulig???

Jeg er 10, snart 11 dager på overtid selv, og kjenner panikken på kroppen. Jeg vet ikke hva risiko det innebærer¨å gå over, men jeg støtter meg til lucky over her, og tror nok at siden du får så tett oppfølging at dette vil gå helt fint, men jeg forstår bekymringen din.

Jeg synes uansett at det å komme med sånne utspill på dette tidspunktet er langt over grensen for hva jeg hadde tålt...

Skrevet

Utrolig hva folk får seg til å si altså!!!Når man er gravig og gjerne når det nærmer seg fødsel synes jeg jeg fungerer som en magnet på "alle de triste" historiene...Alle forteller alt de kommer på av fæle ting.

Forrie gang hadde jeg preklampsi og da var det ikke måte på hvor mange som visste barn og mødre som hadde dødd av det...Blæh,sier jeg!!

Skrevet

Folk er så flinke til å bare spytte ut alt de kommer over, og så lenge man er gravid tror alle at sånne historier er vi veldig intressert i å høre virker det som. Vet ikke hvor mange historier jeg har fått servert, om alt som kan gå galt...

Men hev deg over det, selv om det ikke er lett, og stol på at den oppfølgingen du får på riksen er den beste. De vet hva de driver med der! :)

Snart er du ferdig og har bebisen din trygt i armene dine:)

Skrevet

Noen med rimelig avklippte sosiale antenner iallefall!!!!

Hva folk kan få seg til å si, og da særlig til gravide er imponerende, skulle tro det var farlig og tenke før man åpna kjeften til tider...

Har noen issuer ang svangerskapet og tiden etterpå som jeg gruer meg til og svigerinne drar det opp heeele tiden, hun veit hele historien men hun klarer likevel og dra det opp gang på gang og spyr ut av seg sterke og sårende meninger om dette som hun overhodet ikke har greie på, dette selv om hun veit jeg synnes det er sårt og jeg har sagt det til henne gang på gang at hun skal la det ligge, men da får jeg beskjed om at jeg er hormonell og gravid så mine følelser er det ikke noe vits å ta hensyn til ds jeg bare overreagerer.....

Tåler virkelig ikke trynet på den der lenger ... fikk jeg ut litt damp samtidig gitt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...