Gå til innhold

Noen her som er like livredd som meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angående det "eksprementet" hvor de skal lage et sort hull?.....Dette kan umulig gå bra.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, det er jeg! Har ikke satt meg så supernøye inn i det, men jeg har bange anelser...... :-)

Skrevet

Kan ikke si det har tatt opp så mye av tankene mine, det er ikke så mye jeg kan gjøre fra eller til uansett. Smeller det så smeller det. Når skal det store skje foresten?

Skrevet

Hmmm? Noen som gidder forklare hva dere mener her?

Skrevet

Det er om 6 dager. Mange fysikere og vitenskapsmenn kjemper for å få dette opp for en domstol og stoppet, med den begrunnelse at det er brudd på menneskerettighetene (rett til liv)....

For dere som ikke vet hva det dreier seg om så søk på nettet, det er skikkelig ekkelt. Det er i østerrike de skal igangsette et eksperiment hvor de 90 meter eller så, under jorden skal forsøke å lage et sort hull ved å la mikroskopiske partikler kollidere mot hverandre i en usannsynlig stor fart. Dette skal gjenskape the big bang. Dvs noen ønsker å leke gud...

Jeg har angst fordi jeg tror på mayan-profetiene om at jordens eksistens opphører 23 desember 2012.......Ingen vet hvordan, men snedig nok så skal dette såkalte "smarte" eksperimentet foregå i noen år....Lurer på hva som skjer jeg du......Var noe om at dette kan forårsake en temperatur 10.000 ganger høyere enn solas kjerne...Det høres meget lovende ut ja....

Skrevet

Mannen min har en teori om at vi skal bruke opp alle pengene våre og leve som konger i seks dager, og om verden ikke blir slukt, så kan vi saksøke disse forskerne som mente den ville gjøre det, og få tilbake pengene våre. Tror dere den vil funke?

Skrevet

Jeg tror dette går helt fint frem til 2012... Mayan indianerene har mest sannsynlig riktig. Deres kalender slutter 23 desember i 2012.

Grøss og gru..... Jeg blir knapt 30 år.

Skrevet

"dommedagen " har blitt spådd mange ganger før og vi sitter her enda....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...