Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Av Martin, Victor/Viktor og Jesper? Klarer ikke å bestemme oss!
Gerd-Johan Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg synes kanskje victor.... Men Jesper er også fint. Vet ikke helt. Ville sett an ungen jeg. Er han en victor, martin eller jesper ..
prebs Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Jeg synes alle navnene er koselige, men favoritten er nok Victor : )))
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 martin er selvsagt det fineste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå