lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 når jeg ammet sist( for 1 år siden) så var det sommer, og jeg brukte jo tynne klær. brukte sånne vanlige engangs ammeinnlegg fra matbutikken, men det så helt teit ut, så dem rett igjennom toppen, så ut som svære markerte brystvorter, eller det rundt liksom. skikkelig flaut. er det bare meg? aldri sett det på andre. finnes det bedre innlegg kanskje? bruker bh uten polstring siden jeg har store pupper, hehe! denne gangen skal jeg jo ha litt tykkere klær siden jeg skal føde i okt.
Gjest Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 De til Medela (eller hvordan det nå skrives) som du får på apoteket er ganske tynne og greie. Synes ikke på meg i hvertfall.
linda 23 Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Jeg hadde ull innlegg de syntes ikke på meg.Men de engangs innleggene gjorde det.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 jeg hadde svart bh, men det var liksom selve den runde formen som man så igjennom. skal prøve andre typer jeg hvor får man kjøpt de i ull?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Ull innlegge er et must da man ammer, det papir greien du får kjøpt funker jo ikke. Ull innlegg får du kjøpt mange steder, Apoteket bl.a
En snupp - og en knert i magen Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Chiccoinnleggene man får på apoteket er myye bedre enn Natusan sine tykke runde. De både suger bedre til seg og er såpass store at de ikke synes så godt utenpå klær. Følte meg rimelig dum den tiden jeg brukte Natusan, men siden de hang litt igjen i brystknoppen så prøvde jeg chicco, og fikk en utseendemessig bonus i tillegg
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2008 tusen takk jenter! kan jo ikke gå sånn nei, hehe! og kanskje ull er bedre siden jeg fikk brystbetennelse sist. holder puppene litt varmere ) skal kjøpe både ull og andre fra apoteket jeg ) takk takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå