Reveenka Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 får dere klare dere uten meg resten av kvelden - jeg har en bok som roper på meg, og den kalde duggfriske samt litt spekeskinke i syltynne skiver! Takk for en morsom kveld!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Hørtes deilig ut:-) Takk selv - det er godt å være back in track!
Karomamma Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Takk sjøl Tenker du bør legge vekk boka og heller pakke noen skolesekker...
♥Snulder Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Kos deg! Vi snakkes nærmere om overlevering av kort:=)
Reveenka Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 haha, har ingen sekker å pakke! Vi snakkes ang overleveringen; du vet hvilke dager jeg er oppover. Det vanlige stedet?
Gjest Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Håper du kommer raskt tilbake :0) Ha ei god natt !!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 God natt til deg også. He he he sekken er vel allerede ferdig pakket. Men halvspist mat og bøker fra i går:o))
Karomamma Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Herregud, "det vanlige stedet"???? Dere står vel ikke langs veien og selger smuglerpils fra Polen også, vel?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA........................det var jaggu bare det som manglet eller!!!!! Det er damene sine det tenker jeg......................!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Nå kaster jeg også inn håndkleet. Artig kveld og alt i alt en finfin dag:-) Sove godt jenter and don`t let the bedbugs bite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå