Gå til innhold

Karo!!

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke imorgen dere reiser?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeei, lørdag ettermiddag. Jeg håper jeg blir klar etter en laaaaang dag på jobb i dag og samme i morgen. Får vaske klær i morra kveld :)

JIPPI, jeg gleder meg!

Skrevet

Aha.......lørdag ja. Men da har du jo et hav av tid å komme i mål på;-D

Men dreven som du er så er det raskt og effektiv unnagjort tenker jeg!

Og med bare godvær i vente så er det ikke stort dere trenger å drasse med heller........................eh eller?

Skrevet

Så deilig med litt sydensol snart da gitt!!!

Skrevet

Neida, det går fort å pakke. Jeg skal jo bare ha med noen knøttsmå klær til meg selv og en shorts til Karosnuppa. Det hele får plass i en Kiwipose, tenker jeg. Karopappa tar vel en liten sekk med videokamera, badeshorts og lighter...

He he, det er vaskemaskin i huset. LOVELY!

Skrevet

Fniiiiiis, nå så jeg dere for meg på flyplassen;-D Oh for et syn!!!!

Skrevet

Og forresten, du må ikke glemme at Karopappa må ha sånn pengebelte rundt livet, for dem stjæler så mye i utlandet vet du!

Skrevet

Han har sånn en gul plastsylinder rundt halsen som det står I LOVE PLAYA INGLES på....

Skrevet

Selvfølgelig............at ikke jeg har skjønt at den mannen har det meste på stell!!!

Finne matchende T-shirt og håndkle da eller?

Skrevet

Yes, skal veksle inn masse pesetas (eller var det drakmer?) og brenne på markedet. Så myyyyye fint å shoppe altså!

Skrevet

Tror kanskje du er litt bakpå nå..........det er ærlig Spanske Yen de kjører der nå........godt du kan lære deg noe nytt du også!!!

Sjekk om de har noen sånne lærvesker med sånne svimerker i da, de er bare sååå kule da!

Skrevet

Goooood tur til alle sammen iallefall!! Håper dokke får en flott tur, greit å få slappe ava lit om det er mulig, hels karopappa, han stiller vel som dj han om det er behov der nede..he-he! Blir godt med sol og varme vil eg tru.

Skrevet

-slappe av litt skulle det vere...gikk visst litt fort der ;-)

Skrevet

Han der Karopappan stiller ikke bare som dj, han stiller garantert som StandUp-komiker også og det er han GOD på!!!

Skrevet

Jo altså, for de uinnvidde så kommer Natteravnen fra samme sted som Karopappa. Og der var han DJ i sin ungdom, har jeg hørt. Det går visst gjetord om innsatsen den dag i dag, hehehehe...

Koselig å "se" deg Natteravnen!! Til sommeren blir det vestlandsturné på oss igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...