Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg og kjæresten min har kjempelyst å tatovere en fin setning som inneholder sønnen vår sitt navn. Noe med at han er ønsket eller at vi er gla i han eller noe i den duren... Er det noen som har noen forslag (bilder eller linker) til noen fine tatoveringer vi kan stjele litt inspirasjon fra? Gjerne med en kul skrifttype
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Mmmm, er dette din allerede fødte sønn? Eller den i magen? For da anbefaler jeg deg veldig å vente til du er "ferdigfødt" i hvert fall Gjerne til du har kommet deg godt i gang med ammingen også. Ang setning så har jeg dessverre ikke noe vettugt å komme med. Den må tenkes litt på
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 5. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2008 ja, jeg må manne meg opp en god stund først, syns det gjør så innmari vondt hehe.. Tenkte i første omgang å gi i julegave til nybakte pappan men han syns også det var veldig vanskelig å finne på noe meningsfullt og pent å tatovere..
LadyBlackJack Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Navn og fødselsdato er jo en klassiker...men du var kanskje ute etter noe litt mer spesielt? Det blir nok mest meningsfylt om det er noe du har kommet opp med selv og som er litt personlig? Ikke bare tattoverer en setning en eller annen foreslår her inne som du syntes er fin,har en fin betydning?? Har selv lyst på noe tilsvarende,så er vel bare til å legge hodet i bløt og komme opp med noe
LadyBlackJack Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Leste nok litt for fort gjennom innlegget ditt,skjønte at det var en fin tattis/skrifttype du var ute etter,ikke selve teksten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå