Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Er det noen flere som har en sånn lang tapp som kommer ut fra åpningen? Når jeg klemmer på den så kjenner jeg ikke stort. Den var ikke der før fødselen..tror den kom etterpå. Kan det være livmorstappen???
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Kan det være livmorfremfall? Bestill time til gyn, så finner de straks ut av det.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg har en slik rett innenfor åpningen. Var der før fødselen også, men la ikke merke til den før terminen nærmet seg.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Jaaaaaaam jeg og har, bra jeg ikke er den eneste, har vært livredd for at det var noe gale, den ligger rett innenfor åpningen hos meg også. kan ikke huske at den har vært der før jeg født, men jeg var jo på underlivsundersøkelse på 6.ukers kontrollen og da var den der, så da hadde vel legen sagt noe hvis det var noe eller???
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Ja, jeg har jo vært hos GY etter fødselen og hadde det vært no rart så hadde vel legen sagt noe? Men jeg lurer så fælt på HVA det er.... ?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Jeg har det også, men har lurt på om det er fordi jeg er blitt mer "åpen" og at jeg ser mer enn før. Kniper som f..., og er ikke vid, men synes allikevel jeg ser mer åpen ut.
innMariSterk Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 Det er sikkert polypplignende granulasjonsvev. Kvinner som blir klippet kan ofte få det i etterkant som en følge av "slurvete"sying.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå