Gå til innhold

Flytter fra dere...


mammaen til 2+1

Anbefalte innlegg

Etter ultralyden ble terminen min endret fra 4 feb til 31 jan.. Så da hører jeg nok ikke til her inne lengre... Kommer nok ikke til å holde meg unna ... ;) Lykke til videre alle dere med februar babyer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til i januar-klubben. Eg kom derifrå, så eg veit at du får det bra der også:-) -men så kan det vel kanskje hende at det vert ein februar unge på deg likevel??

Ynskjer deg uansett lykke til vidare i graviditeten:-)

....kan eg gi deg eit lite tips på vegen? Sei til folk at du har termin 1 feb. Seier du 31 januar- hugsar folk berre "januar" og 1. januar begynner dei å mase på deg- kjem ikkje ungen snart???? Og er du rett uheldig- kjem ikkje ungen før 13 februar. Eg opplevde i alle fall masinga i 21 dagar som grusom. Siste ungen kom 3 veker før termin- så då rakk ikkje folk å begynne å mase før han var født- og det var godt! (hadde termin i mai- og han kom april)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe det var en lur ide!.. =) Har jo allerede fortalt 4 feb til folk flest, siden det var den jeg hadde da... så kommer ikke til å være så enormt pågåendes medå få ut den nye termindatoen. Den er ikke så viktig for meg egentlig. De fleste føder jo faktisk IKKE på den dagen.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig det er med flytting av termin.. jeg var på tidlig ul hos en overlege i uke 12. Da fikk jeg termin 3 februar, var på den "vanlige" ul på fredag, og hun sa 31 januar, men at hun ikke flyttet den for jo tidligere man måler fostert jo sikrere er det... Om det er en kyndig som setter terminen da vel og merke:) Ut i fra når jeg hadde sist mensen stemmer den første terminen perfekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...