Mom2Two Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Tror eldstemann her har blitt for lang for det forrige, og mener det var i str. 136 eller så. Noen som vet?
Mille** Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Lurer på om det er 152, vent, skal sjekke. )
Mille** Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 http://www.reima.fi/collection/como/ 152 ja.
Mom2Two Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2008 Perfekt, det tror jeg nemlig passer i år:-) Tusen takk for hjelpen. Vet du hvilke butikker i Oslo som selger helt opp til de store størrelsene i todelt?
Mille** Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Nope, bor på andre siden av landet, men kjøpte en dress i str 140 på en sportsbutikk på Skedsmokorset for snart 2 år siden. ;o) Håper å få tak i den største str her til min 10 åring på Reflex butikken, de skulle få inn dressene i neste uke.
Mom2Two Skrevet 4. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2008 Jeg husker jeg måtte lete en del sist, og at mange butikker ikke gikk opp i de største str. (de sleger kanskje ikke så mye?). Hehe, kanskje jeg ender opp på Skedsmorkorset:-p
Mille** Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Tror det lønner seg å være tidlig ute ihvertfall, jeg har tenkt å være først når de får inn de dressene her. ;o)
Mom2Two Skrevet 4. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2008 Ja, det er nok et poeng. Jeg bruker alltid å være sent ute med sånt.. Hehe..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Var på Fru Lyng på Steen og Strøm idag, de hadde et godt utvalg av Reima og reima to delt. Men om det var i den str. du trenger, det vet jeg ikke.
Mom2Two Skrevet 4. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2008 Da skal jeg sjekke Fru Lyng.Tusen takk, MammaLukas:-) Sist kjøpte jeg på Trollungene på Skøyen, tror jeg, men mener å huske at de ikke hadde særlig utvalg til de litt større barna.
Gjest Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 Reima sliter som vanlig med leveringer og mange butikker har enda ikke fått varer.... så derfor kan det være litt tomt for str. Spør i butikken hva de får inn:)
Mom2Two Skrevet 4. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. september 2008 Ikke det at vi trenger vintertøyet riktig ennå, men det er da alltid greit å ha i hus:-) Skal du ta inn todelt så langt opp i str. LOTP?
Gjest Skrevet 4. september 2008 #13 Skrevet 4. september 2008 Nei dessverre..... for når vi bestilte så var utgangspkt for butikken noe annet enn i dag. Vi har et annet merke til de store.
Gjest Skrevet 4. september 2008 #15 Skrevet 4. september 2008 Vi har Peak til de største barna. Neste år har jeg veldig lyst på ticket i todelt:)
Mom2Two Skrevet 4. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 4. september 2008 Hvordan er kvaliteten på Peak i forhold til ReimaTec? Tåler den like røff bruk? Har ikke lyst på en sånn "snødress" som bare tåles å kjøre slalåm med om du skjønner. Har vært borti det før. Her spilles det bandy og ice hockey, gås på ski, skøyter og lekes etc., så den må liksom tåle litt. Hvordan er prisen i forhold til ReimaTec da?
Gjest Skrevet 4. september 2008 #17 Skrevet 4. september 2008 Peak er dyrt..... eldste her hadde en peak dress i fjor og jeg var veldig fornøyd med kvaliteten. Hun brukte den daglig på skolen osv. En så dyr dress må brukes og ikke henge til pynt i skapet:)
Mom2Two Skrevet 4. september 2008 Forfatter #18 Skrevet 4. september 2008 Vet jo egentlig at Peak er dyrt da.. Men er den bedre enn ReimaTec da? Sånn at det er vits i å bruke de ekstra kronene? Har en vledig aktiv kar som driver med mye aktivitet på vinteren.. Nei, pyntedresser er liksom ikke så mye verdt..:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå