Yara Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Hvordan regner man ut fødselspenger? Vet man må ha jobbet 6 av de siste 10 mnd. Men hva om man har jobbet i 10 av 10 mnd, men tjente mye mer de første 5 enn de siste 5? Vil det være de siste 6 mnd som teller, eller tar de de beste 6 mnd av de siste 10?
Yara Skrevet 4. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. september 2008 Opp opp:) Haster litt. Har et dilemma her, og jeg klikker om jeg ikke får bestemt meg snart. Men kan ikke bestemme meg før jeg vet dette. Klarer ikke finne noe om det på nett heller.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg fikk beskjed om sende med et følgeskriv til søknadsblanketten der jeg beskrev hvordan jeg hadde tjent og ba dem ta hensyn til det. I tillegg måtte jeg legge ved kopi av alle lønnsslipper osv. Selvfølgelig klarte de å overse dette, men etter en telefonsamtale var alt ordnet
Yara Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2008 OKay. Det er vel skjønnsmessig. Jeg har en jobb hvor jeg deler av året jobber lite, andre deler jobber mye. Men i de siste 6 mnd av svangerskapet blir det nok en periode med lite jobbing.... Jeg jobber mye i peridoer med sykemeldinger hos de andre på jobb, men ellers jobber jeg en dag i uken... Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå