4skatter Skrevet 4. september 2008 #1 Skrevet 4. september 2008 Jeg er så stiv i leddene mine om kvelden og natta, gjør nesten vondt og lar meg ikke sove. Spesielt henda og knærne. I følge legen er det ikke revmatisme... Noen som kan si meg hvordan det begynte, hvilke symptomer du har og behandling? Er livredd jeg...
Koala *g07* Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Kjenner ikke til symptomene, men har en kamerat med leddgikt og han har ofte vondt om morgenen, ved væromslag etc. Min mor har forkalkninger i alle ledd, og samme gjelder for henne. Jeg har startet å få vondt i fingrer, og livredd for arvelig belastninger for å si det slik. Men kan ikke være for hypokonder heller tenker jeg for meg selv. Tips må bare bli å gå til en annen lege. Ikke alle leger er flinke til å gi rett svar. Håper det ikke er noe veldig alvorlig hvertfall
4skatter Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2008 Ja jeg kjenner det mest i fingrene... Men jeg hadde en episode i juli med nummenhet i hendene og ansiktet, hvor de sa at det muligens var encefalitt, virus på hjernen rett og slett. Var innlagt i en uke. Men etter de lammelsene begynte det nå å gjøre vondt. Skal ringe legen i morgen igjen.... Er redd, har tre små barn som trenger meg....
lana<3 Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Det med hendene, kan ikke være Carpal Tunnel Syndrom du har der da? http://www.stolav.no/StOlav/Virksomhet/Behandling/Ortopedi+og+revmatologi/Enheter/Ortopedi/Pasientinformasjon/behand/operasjon_for_carpal_tunnel_syndrom_-prikking_og_bortdovning_i_fingre-.htm
4skatter Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 Hei! Takk for tips, men får ikke opp linken, kan du sjekke den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå