Gå til innhold

Hvor er det blitt av...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte måtte vel dytte det fult av dritt og linker.

Skrevet

Sjekka den linken. Den fikk du her på bim ved å søke på nicket til vedkommende... ikke værre en det... snodig å slette alt for en lav sko nå. Det var ikke så viktig når vedkommende strødde rundt seg med grove fornærmelser.

Skrevet

Enig med deg, 21:58. Det (vittige) innlegget om en som nettopp søkte "luftige lokaler i Trøndelag" ble slettet med en gang. Snålt.

Skrevet

Snodig for å si det mildt...ja. Det var faktisk noen som la ut innlegg med nicket MITT i overskriften og kom med fornærmelser... hvor var moderator da tro? Glimret med sitt fravær ja!

Skrevet

Kanskje det er fordi enkelte ikke klarer å la ting ligge da og heller bruke forumet til det det er ment til.

De fleste her inne nå begynner å bli dritt lei dette uansett hva hvem måtte mene.

La nå resten her inne få diskutere andre ting en anonyme som ikke klarer å la ting ligge og en som var spydig i kjeften!

Skrevet

Det hadde sikkert blitt slettet når personinfo om deg hadde blitt lagt ut, og du er nok ikke alene om å få nicket opp etter tråden. Grunnen er enkel og det er at alt med dette som har oppstått de siste dagene så fjerner de alt med saken.

Merkelig da alle var så utrolig lei absolutt må starte nye tråder gang på gang?

Merkelig hat?

Hat er likegyldighet, dette som foregår her er grovt nå og absolutt oppheng.

Skrevet

Unnskyld meg..mulig jeg er treg i toppen men "bruke forumet til det det er met til".... er det å fornærme folk på det groveste slik det er ment å være? Jeg ble like fornærmet som en hvilken som helst annen som får dritt slengt i tryne fra "han vi ikke snakker om", fikk også nicket brukt i en overskrift hvor innholdet bare var fornærmende. Har ikke jeg samme rettigheter som en viss annen en?

Og hvis forumet skal brukes til seriøse saker...sorry meg.. MEN HVORFOR ER IKKE HAN PÆLMA UT FØR????

Skrevet

Jeg syns det er merkelig at alle tråder som inneholder yppert, eller trøndelag blir slettet jeg, mens en tråd med en annen navngitt bruker får stå. Denne tråden inneholder også negative kommentarer om vedkommendes barn. Meeen det er vel ikke så viktig vel??

Skrevet

Det er akkurat det jeg synes er direkte URETFERDIG anonym 22:15. Hvorfor er det ikke like regler for alle? Det er jo nettopp derfor folk blir sinte fordi det er urettferdig... man kan ikke køre et sett regler for flertallet (les: alt er tillatt) og så kjøre spesialregler for en idiot som har oppført seg som en drittsekk. Hva med alle de som faktisk har oppført seg ok..og må se sitt nick dratt ned i søla i overskrifta og utover i tråden?

Nei veit du hva...dette finner jeg meg bare ikke i!

Skrevet

Supha, ikke tro at du er enestående fordi du fikk en tråd siktet til deg, vet om mange som har fått lagt ut personinfo og nick i trådene en del flere ganger, igjen av anonyme som ikke klarer å la ting ligge eller la folk få være i fred.

Nicke ditt i tråden var da ganske så skånsom i forhold til det som har foregått av hets her, selvom jeg ikke støtter den enkelte her i ordbruken så mener jeg at hetse privatpersoner på nett på det groveste er å trå lang over streken.

Alt er spekulasjoner hva de får ut av nettsider og bla bla bla.....

Dette forumet er ikke ment til personlige grove overtramt som de siste dagene har blitt brukt til, så ja, litt treg må du være.

Du kan jo tenke deg selv hvor artig det ville ha blitt hvis hver enkel skulle navngi alle vi hatet for en periode eller ikke likte på nett, da kunne vi bare tatt på oss cowboyhatten og kastet mobilen. Velkommen til ville vesten.

Skrevet

Tror ikke jeg er enestående nei..det er jo nettopp det som er problemet. Det står at det ikke er lov å bruke nicket i overskriften, men det blir ikke overholdt for oss vanlige dødlige.

Synes at folk må få love å snakke om **** så lenge de ikke nevner RL navnet hans. Det har vært snakket mye dritt om folk i trådene her ellers også. Men det er plutselig ulovlig med åpen bakvasking? Det har jo stått på menyen her i årevis.

At han har fått navnet sitt outa er han skyld i selv. Ved å oppgi personlige opplysninger på nett og samtidig skaffe deg ikke mindre enn 50 uvenner..ja da må han ha det så godt! Synes ikke synd på han et sekund faktisk.

Skrevet

At moderasjonen her har hakket opp til tider, ja klart. Der er vi sikkert enige.

Jeg forstår også hvorfor de sletter slik de gjør nå. Det er for å fjerne tråder som gjør det mulig å komme med uvesentlige ting som ikke angår diskusjonen. Hadde enkelte her inne klart å holde seg til det som ble diskuterte så ville også enkelte tråder blitt værende er jeg sikker på.

Så igjen så ender det med at anonyme bare må ut med slike tragiske tråder og innlegg, noe som ødelegger for andre.

Hvem du syntes synd på er opp til deg, personlig syntes jeg mer synd på enkelte anonyme som garantert bruker litt for mye tid til å henge seg opp i enkelt nick som svermer rundt på et nettforum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...