Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har fått vite kjønn på bebisen hvordan er formen på magen deres, samlet forran eller brei rundt det hele.

jeg er 2 gangs fødende, og svangerskapene har vært veldi like, er det noen som har hadd lignende erfaring men likevel fått ulike kjønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter jente nr 2 og har 1 gutt.

Jeg har fått beskjed om at jeg har veeeldig guttemage (at jeg bare har fått mage lixom) begge gangene jeg venter/ventet jente, men da jeg ventet gutten så sa alle at jeg hadde typisk jentemage for da ble jeg ganske bred..

Så jeg har ikke tro på mageform ang kjønn.. hehe!

Skrevet

Jeg fikk i uke 18 vite at det mest sannsynlig er jente i magen min. Men jeg har hørt at hvs man har rund og lav mage (som jeg har) er det et tegn på gutt. Skal på extra UL imorra, så det blir spennende å se. Regner med de kan se kjønn hvis barnet ikke ligger å skjuler seg. Er 28 uker på vei.

Skrevet

Jeg har det de kaller en skikkelig jentemage,men på ul i uke 19var jm 99,9% sikker på at det var en gutt. (vi så selv en tydelig tutt mellom beina på han,hehe)

så stoler ikke helt på dette magesnakket,nei ;)

Skrevet

Jeg har en gutt fra før og venter jente nå. Magen er veldig rett ut foran, og langt nede nå. Forrige gang var den kanskje litt bredere rundt og lå litt høyere synes jeg:)

Skrevet

jeg har en gutt, og i dette sv så jm en gutt. magen min er spiss og jeg har midjer. klarer ikke slippe jente følelsen helt, selvom svangerskapene har vært like iforhold til kvalme, humør, mageform osv.

er det sjans for ei jente likevel?

er det noen som føler liknende eller har erfart likt sv/mageform men fått forskjellig kjønn?

Skrevet

dette er bare myte tror jeg. noen sier man får spiss mage om man venter gutt, og jeg har hørt at man blir bred når man venter jente. vi venter ei jente og jeg er overhode ikke bred, iallefall.

beklager, men jeg tror ikke på slikt, bare spekulasjoner.

Skrevet

Det er nok bare en myte, dette med mageformen..Men myten stemmer på meg da.. typisk guttemage, og jeg venter også en gutt..:)

Skrevet

Venter gutt og har en gutt. Og her har det vært typisk guttemage begge gangene. Rett ut mage, ser man meg bakfra ser jeg vist ikke gravid ut i det hele tatt.

Skrevet

Jeg vet ikke om mageformen har noe å si, men sist hadde jeg "jentemage" og fikk jente, denne gangen er den mer som en ball, altså typisk "guttemage" og det skal visstnok helt sikkert være en gutt inni der:)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg har en såkalt guttemage begge gangene i følge folk...kan ikke se bakfra at jeg er gravid og magen er liten og litt rund/spiss...

Men de stemte ikke på meg sist gang for jeg fikk jente, denne gang vet jeg ikke....

Tror ikke så mye på det der..har sett mange "jentemager" som har fått gutter og motsatt....!

Skrevet

:) nei, det der med mageform er ett typisk "gammelt kjerringråd".

Kjenner flere som har tre/fire av samme kjønn, og som har hatt "begge typer" mage :) så jeg tro ikke noe på det der. selvsagt stemmer det for noen, men det slår feil på like mange, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...