Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Jeg har ingen til barn, men jeg har 4 skogstad jakker som jeg bruker selv, og jeg synes de er KJEMPE bra!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Småen på 3 har nettopp fått Skogstad jakke, og den er helt super!! Tidligere har han arvet storesøsters tykke fleecejakke og fleecebukse i samme merket, og de er vasket utallige ganger og blitt godt brukt, men er fremdeles tykke og nuppefrie!! Liker merket bedre og bedre :-D
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Ok, koster 600 for en jakke som ikke er alt for tykk da småen er en del klam og ikke kan ha for tette klær. Takk
bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 jeg kjøpte skogstad soft shell jakke til gutten i dag. 350 kr. kjøpte til meg å. Gleder meg til å se åssen de er i bruk. Om de er slitesterke, varme osv...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Hvor gammel er han som skal ha jakke?Vår er 3 og vi betalte kun 350 for ei super softshell jakke fra Skogstad! Vind og vanntett (ikke som en regnjakke selvsagt) og pustende. Til vinteren og når snøen kommer bruker han jo dress, så han trenger ikke noe tykkere jakke egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå